Sidor

Hej och välkommen till min blogg.

Information om mig och min musik, spelningar, kurser och annat hittar du numera på min hemsida www.sofiaekberg.com. Information about me and my music, gigs and courses you can find on my website www.sofiaekberg.com

You can also find me on Facebook

torsdag 14 november 2013

lite ändringar i hösten…….

När jag startade min blogg/ hemsida för några år sen såg jag framför mig att jag skulle skriva hela tiden… uppdatera, strukturera, synliggöra.. ja jag vet inte vad. Det blev inte så mycket… blev rörigt i alla fall. Nu har jag ändrat lite. har skaffat mig en hemsida, där jag kan informera om vad som händer med musiken och kurserna… och det står på engelska.. så att alla som jag känner kan läsa och följa med… har också en artistsida på facebook som man kan kolla in. Men så kom jag på att allt var på engelska… och jag vill ju ha något forum där jag skriver på svenska ändå…. så… tänkte att det här kunde få vara en regelrätt blogg ändå…. med tankar och reflektioner och där man kan dela det man vill utan att det måste musik och sånt… även om det självklart kan vara det… så
Välkommen… tror det blir bra så här….. och när det inte är det längre ändrar jag nog igen…. och sen igen…. och igen….

Fia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar